Producenci
Najlepsze okazje
Scythe
Scythe
349,90 zł 284,90 zł
Szeryf z Nottingham
Szeryf z Nottingham
129,90 zł 89,90 zł
szt.
Pięć Klanów
Pięć Klanów
209,90 zł 139,90 zł
szt.
Welcome to... Miasteczko marzeń
Welcome to... Miasteczko marzeń
79,90 zł 59,90 zł
szt.
Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku)
Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku)
159,90 zł 119,90 zł
szt.
Terraformacja Marsa: Preludium
Terraformacja Marsa: Preludium
49,90 zł 36,90 zł
szt.
Brass: Lancashire (edycja polska)
Brass: Lancashire (edycja polska)
249,90 zł 199,90 zł
szt.
Podwodne Miasta
Podwodne Miasta
219,90 zł 139,90 zł
szt.
Osadnicy: Narodziny Imperium
Osadnicy: Narodziny Imperium
139,90 zł 109,90 zł
szt.
Tajemnicze Domostwo
Tajemnicze Domostwo
134,90 zł 104,90 zł
szt.
Newsletter
Zostaw nam swój adres email a zyskasz dostęp do wyjątkowych promocji :)

Wyspa skarbów: Złoto Johna Silvera

wyspa_skarbow_box_3d.png
  • promocja
  • nowość
Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 129,90 zł 179,90 zł 129.90
ilość szt.
Zyskujesz 129 pkt [?]
dodaj do przechowalni

Opis

Kto pierwszy znajdzie skarb?

Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

Na czym to polega?

Na samym początku należy wybrać gracza, który wcieli się w Długiego Johna Silvera. Jego cel będzie taki sam jak pozostałych graczy-piratów (zdobycie skarbu), jednak sposobem gry będzie różnił się od reszty. Podczas gdy piraci będą eksplorowali mapę, on sam będzie musiał udzielać im wskazówek – oczywiście w taki sposób, aby nie poszło im zbyt łatwo.

Rozgrywka jest podzielona na serię tur i kończy się, gdy któryś z graczy (John lub jeden z piratów) znajdzie skarb.

Kolejne tury wyznaczane są przez kalendarz – to on wskazuje, który z piratów będzie wykonywał swoją turę (jeden konkretnego dnia). Kalendarz zawiera również losowy układ wydarzeń wpływających na rozgrywkę i określających typy wskazówek udzielanych przez Johna Silvera.

Udzielając wskazówek John Silver może zarówno mówić prawdę, jak i blefować (o ile uzyskał już prawo do blefu). Udzielając wskazówki, oznacza ją odpowiednim żetonem; żeton prawdy oznacza, że wskazówka jest prawdziwa, natomiast żeton blefu… Cóż, po jego użyciu nigdy nic nie wiadomo. Typy wskazówek udzielanych przez Johna są różne i odnoszą się do tego, czy na danym obszarze mapy znajdziemy skarb, czy też nie.

Piraci w ramach swoich akcji mogą przemieszczać się po planszy oraz przeszukiwać jej obszary. W przypadku przeszukiwania John Silver nie może skłamać – jeśli na obszarze zaznaczonym przez pirata jest skarb, wygrywa on grę.

W momencie, w którym John Silver ucieknie z więzienia (w kalendarzu pojawi się odpowiednie wydarzenie), zmienia się tryb gry. Nie pojawiają się już nowe wskazówki, a sam John może rozgrywać akcje związane z poruszaniem się. Jeśli jego pionek stanie w miejscu skarbu zanim dotrą tam piraci – wygrywa.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/0t57NL_9jSM" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe>

Dlaczego pokochasz tę grę?

  • To wyjątkowe połączenie gry przygodowej z elementami blefu. Każdy z graczy, niezależnie od otrzymanej roli, będzie musiał działać w taki sposób, by nie zdradzić pozostałym zbyt wiele ze swoich planów.
  • Dzięki dwóm rodzajom dostępnych ról gracze mogą sprawdzić się w różnych sytuacjach i sposobach prowadzenia gry. John Silver pozornie ma mniejszą kontrolę nad sytuacją, musi więc sprytnie wykorzystywać swoje możliwości. Z kolei piraci, dzięki unikalnym zdolnościom, analizie sytuacji i podejmowanym na bieżąco decyzjom, czynią każdą rozgrywkę wyjątkową.
  • Choć w grze nie ma minutnika odliczającego czas, wszyscy dobrze wiedzą, że jego upływ działa na ich niekorzyść. Analizując dane musimy być szybsi od pozostałych uczestników, a gdy do gry wkracza sam John Silver, tempo staje się jeszcze bardziej odczuwalne.

Informacje:

 2 - 5 osób

  od 10 lat

 ok. 45 minut

 

Zawartość pudełka:

  • 5 zasłonek
  • 5 pionków
  • 4 żetony kolejności
  • 4 arkusze na notatki
  • 4 mapy piratów
  • plansza wyspy
  • 4 karty postaci
  • 2 małe linijki
  • linijka
  • duży szablon poszukiwania
  • mały szablon poszukiwania
  • 5 mazaków
  • duży kompas
  • mały kompas
  • 11 wskazówek obszarowych
  • 8 wskazówek kompasu
  • dwustronna plansza kalendarza
  • 11 wskazówek czarnej plamy
  • 7 wskazówek początkowych
  • 8 żetonów informacji
  • 6 żetonów skrzyni
  • żeton skarbu
  • skrzynia
  • dwustronna mapa Długiego Johna Silvera
  • cyrkiel
  • instrukcja

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl