inni klienci kupili również:
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata
Wsiąść do Pociągu: Dookoła Świata
319,00 zł 219,90 zł
szt.
Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku)
Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku)
169,90 zł
Pluszowych Snów!
Pluszowych Snów!
79,90 zł 54,90 zł
szt.
Azul (edycja polska)
Azul (edycja polska)
199,90 zł 139,90 zł
szt.
Diuna: Imperium
Diuna: Imperium
219,90 zł 159,90 zł
szt.
Aquatica (edycja polska)
Aquatica (edycja polska)
159,90 zł 109,90 zł
szt.
Wyspa kotów
Wyspa kotów
239,90 zł 169,90 zł
szt.
Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy
Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy
179,90 zł 129,90 zł
szt.
Współpracujemy z:
339,90 zł 259,90 zł
szt.
Viticulture Essential Edition (edycja Polska)
Viticulture Essential Edition (edycja Polska)
239,90 zł 209,90 zł
szt.
Scythe
Scythe
399,90 zł 299,90 zł
szt.
Wojna o pierścień
Wojna o pierścień
359,90 zł 299,90 zł
Neuroshima HEX (edycja 3.0)
Neuroshima HEX (edycja 3.0)
139,90 zł 89,90 zł
Everdell: Zimowy szczyt (edycja kolekcjonerska)
Everdell: Zimowy szczyt (edycja kolekcjonerska)
249,90 zł 179,90 zł
Neuroshima: Last Aurora: Przebudzenie Molocha
Neuroshima: Last Aurora: Przebudzenie Molocha
99,90 zł 79,90 zł
szt.
Calico (edycja polska)
Calico (edycja polska)
139,90 zł 99,90 zł
Hero Realms: Zestaw Bohatera Czarodziej
Hero Realms: Zestaw Bohatera Czarodziej
17,90 zł 13,90 zł
szt.
Bohaterowie Neutralni- Zestaw dodatkowy
Bohaterowie Neutralni- Zestaw dodatkowy
149,90 zł 139,90 zł
 Viticulture: Goście z Doliny Renu
Viticulture: Goście z Doliny Renu
79,90 zł 55,90 zł

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 6.5 - Polska

wsiąść do pociągu: polska.jpg
  • promocja
  • nowość
Dostępność: brak towaru
Cena: 69,90 zł 89,90 zł 69.90
ilość szt.
Zyskujesz 69 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Rebel

Opis

Dodatek do gry Wsiąść do Pociągu: Polska

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do Pociągu Europa.

Od morza aż do Tatr!

Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka, rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz poobserwować żubry w cieniu Puszczy Białowieskiej? A może wolisz pospacerować urokliwymi uliczkami Wrocławia? Wsiąść do Pociągu: Polska zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach.

Wsiąść do Pociągu: Polska to dodatek zaprojektowany pod kątem rozgrywki dla 2–4 osób. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem uczestników jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają.

Na czym to polega?

  1. Na samym początku zabawy gracze losują karty tras. Wskazują one, jakie dwa miasta mamy połączyć nieprzerwaną trasą kolejową. Im dłuższa trasa, tym więcej punktów da nam na koniec gry, jednak jeśli nie uda nam się jej zrealizować – przyniesie nam punkty ujemne! 
  2. Podczas gry uczestnicy dobierają kolorowe karty wagonów. Stanowią one walutę, która pozwala nam budować odpowiednie odcinki między miastami. Przykładowo aby wybudować trasę między Płockiem a Kaliszem potrzebujemy trzech pomarańczowych kart, a między Gdańskiem a Olsztynem – trzech czarnych. 
  3. Jeśli na początku swojej tury mamy odpowiedni zestaw kart, możemy wydać je, aby postawić swoje wagoniki w wybranym miejscu. Łącząc poszczególne odcinki w dłuższe trasy staramy się realizować jak najwięcej biletów. Zwycięża gracz, który uzbiera na nich najwięcej punktów.

Co wyróżnia ten dodatek?

Każda mapa z serii Wsiąść do Pociągu charakteryzuje się indywidualnymi zasadami, które wpływają na przebieg rozgrywki i planowanie ruchów. W przypadku mapy Polski jest to usprawnianie komunikacji między państwami ościennymi. Oprócz łączenia ze sobą miast, nasze trasy mogą docierać również do przejść granicznych, a tym samym łączyć sąsiadujące z nami kraje. Jeśli w naszej turze uda nam się stworzyć takie połączenie, dobieramy wierzchnie karty ze specjalnych stosów obu państw. Ich wartość punktowa ułożona jest malejąco, co oznacza, że gracze, który jako pierwsi dobierają karty, mogą liczyć na wyższy bonus punktowy.

Informacje:

 2 - 4 osób

  od 8 lat

 ok. 30 - 60 minut

Zawartość pudełka:

  • plansza z mapą Polski
  • 35 kart biletów
  • 20 kart państw
  • instrukcja