Paladyni Zachodniego Królestwa
Paladyni Zachodniego Królestwa
149,90 zł 109,90 zł
szt.
Star Realms
Star Realms
59,90 zł 49,90 zł
STAR REALMS: COLONY WARS (edycja Polska)
STAR REALMS: COLONY WARS (edycja Polska)
59,90 zł 49,90 zł
szt.
Na skrzydłach: Ptaki Europy
Na skrzydłach: Ptaki Europy
79,90 zł 69,90 zł
szt.
Architekci Zachodniego Królestwa
Architekci Zachodniego Królestwa
149,90 zł 109,90 zł
szt.
Londyn (druga edycja)
Londyn (druga edycja)
109,90 zł 99,90 zł
szt.
Zamki Burgundii: BIG BOX
Zamki Burgundii: BIG BOX
159,90 zł 149,90 zł
szt.
Wielki połów
Wielki połów
109,90 zł 99,90 zł
szt.
Maracaibo (edycja polska)
Maracaibo (edycja polska)
209,90 zł 199,90 zł
szt.
Scythe
Scythe
279,90 zł 269,90 zł
szt.
Azul: Letni pawilon
Azul: Letni pawilon

Wsiąść do Pociągu: Kolekcja Map 6.5 - Polska

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Cena: 89,90 zł 89.90
ilość szt.
Zyskujesz 89 pkt [?]
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Rebel

Opis

Dodatek do gry Wsiąść do Pociągu: Polska

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do Pociągu Europa.

Od morza aż do Tatr!

Od morza aż do Tatr, jak Polska długa i szeroka, rozciągają się przepiękne tereny, które tylko czekają na odkrycie. Chcesz poobserwować żubry w cieniu Puszczy Białowieskiej? A może wolisz pospacerować urokliwymi uliczkami Wrocławia? Wsiąść do Pociągu: Polska zabierze Cię w wyjątkową podróż do przeszłości, podczas której wcielisz się w kolejowego magnata z poprzedniego stulecia i przyczynisz się do rozwoju sieci połączeń kolejowych nie tylko w kraju, lecz także w sąsiednich państwach.

Wsiąść do Pociągu: Polska to dodatek zaprojektowany pod kątem rozgrywki dla 2–4 osób. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem uczestników jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają.

Na czym to polega?

  1. Na samym początku zabawy gracze losują karty tras. Wskazują one, jakie dwa miasta mamy połączyć nieprzerwaną trasą kolejową. Im dłuższa trasa, tym więcej punktów da nam na koniec gry, jednak jeśli nie uda nam się jej zrealizować – przyniesie nam punkty ujemne! 
  2. Podczas gry uczestnicy dobierają kolorowe karty wagonów. Stanowią one walutę, która pozwala nam budować odpowiednie odcinki między miastami. Przykładowo aby wybudować trasę między Płockiem a Kaliszem potrzebujemy trzech pomarańczowych kart, a między Gdańskiem a Olsztynem – trzech czarnych. 
  3. Jeśli na początku swojej tury mamy odpowiedni zestaw kart, możemy wydać je, aby postawić swoje wagoniki w wybranym miejscu. Łącząc poszczególne odcinki w dłuższe trasy staramy się realizować jak najwięcej biletów. Zwycięża gracz, który uzbiera na nich najwięcej punktów.

Co wyróżnia ten dodatek?

Każda mapa z serii Wsiąść do Pociągu charakteryzuje się indywidualnymi zasadami, które wpływają na przebieg rozgrywki i planowanie ruchów. W przypadku mapy Polski jest to usprawnianie komunikacji między państwami ościennymi. Oprócz łączenia ze sobą miast, nasze trasy mogą docierać również do przejść granicznych, a tym samym łączyć sąsiadujące z nami kraje. Jeśli w naszej turze uda nam się stworzyć takie połączenie, dobieramy wierzchnie karty ze specjalnych stosów obu państw. Ich wartość punktowa ułożona jest malejąco, co oznacza, że gracze, który jako pierwsi dobierają karty, mogą liczyć na wyższy bonus punktowy.

Informacje:

 2 - 4 osób

  od 8 lat

 ok. 30 - 60 minut

Zawartość pudełka:

  • plansza z mapą Polski
  • 35 kart biletów
  • 20 kart państw
  • instrukcja