inni klienci kupili również:
Cthulhu: Death May Die (edycja polska)
Cthulhu: Death May Die (edycja polska)
399,90 zł
Terrors of London (edycja polska)
Terrors of London (edycja polska)
99,90 zł 69,90 zł
Wyprawa do Newdale
Wyprawa do Newdale
219,90 zł 179,90 zł
szt.
Pracownia snów
Pracownia snów
234,90 zł 149,90 zł
Aeon's End: Legacy + Karty limitowane!
Aeon's End: Legacy + Karty limitowane!
269,90 zł
Pret-a-Porter (edycja polska)
Pret-a-Porter (edycja polska)
229,90 zł 149,90 zł
szt.
Aeon's End
Aeon's End
159,90 zł 119,90 zł
Nowy Wspaniały Świat
Nowy Wspaniały Świat
119,90 zł
szt.
Mage Knight Ultimate Edition (edycja polska)
Mage Knight Ultimate Edition (edycja polska)
519,90 zł
Współpracujemy z:
Najlepsze okazje
Viticulture Essential Edition (edycja Polska)
Viticulture Essential Edition (edycja Polska)
239,90 zł 209,90 zł
szt.
Blood Rage (edycja polska)
Blood Rage (edycja polska)
339,90 zł 259,90 zł
szt.
Pięć Klanów
Pięć Klanów
249,90 zł 159,90 zł
szt.
This War of Mine: Gra planszowa
This War of Mine: Gra planszowa
219,90 zł 169,90 zł
Brzdęk: Mokra Robota
Brzdęk: Mokra Robota
99,99 zł 69,90 zł
szt.
Łowcy Potworów
Łowcy Potworów
114,90 zł 99,90 zł
Carcassonne Junior
Carcassonne Junior
89,90 zł 69,90 zł
Cooper Island (edycja polska)
Cooper Island (edycja polska)
259,90 zł 169,90 zł
szt.
Bonfire (edycja polska)
Bonfire (edycja polska)
199,90 zł 149,90 zł
szt.
Hero Realms: Zestaw Bohatera- Kapłan
Hero Realms: Zestaw Bohatera- Kapłan
17,90 zł 13,90 zł
szt.
Newsletter
Zostaw nam swój adres email a zyskasz dostęp do wyjątkowych promocji :)

Solar City

Dostępność: dostępny
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 139,90 zł 179,90 zł 139.90
ilość szt.
Zyskujesz 139 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: IUVI Games

Opis

Gra Planszowa Solar City!

Jest rok 2065.


W wyniku nieobliczalnych działań globalnych technokratycznych korporacji, powiązanych skomplikowaną siecią zależności z największymi światowymi potęgami, nadmiernie eksploatowane środowisko naturalne uległo skrajnej degradacji. Ekosystem planety załamał się. Ludzkość doświadczyła wyzysku, głodu, chorób, zamieszek i krwawych wojen o kurczące się resztki zasobów. Populacja planety zmniejszyła się o połowę. Dotychczasowe sojusze rozpadły się, narody zbankrutowały i straciły rację bytu. Ci, którzy pozostali przy życiu, zaczęli tworzyć mniejsze, bardziej egalitarne społeczności o plemiennym charakterze. Idee turbokapitalizmu i globalnej technokracji upadły. Ludzkość rozpoczęła trudny i powolny proces odbudowy swojej cywilizacji.


Dawne korporacje nie zapomniały jednak o władzy, jaką cieszyły się przed katastrofą. Dzięki prywatnym armiom oraz dostępowi do technologii, fabryk i laboratoriów, nowe zarządy zaktualizowały swoje plany i gotowe są wywalczyć dla siebie miejsce w nowym światowym porządku.


Aby odzyskać wpływy oraz dobre imię, korporacje ogłosiły nowy, wspólny projekt przekształcenia ziemskich miast w zielone, ekologiczne fortece, w których ludzkość zdoła przetrwać i które jednocześnie przyczynią się do odnowy środowiska. Projekt został nazwany Solarną Rewolucją. Wykorzystuje on wszystkie ekologiczne pomysły XXI wieku: energię odnawialną, podniebne ogrody czy zastąpienie mało efektywnej pracy ludzi pracą maszyn napędzanych zieloną energią. Do projektu zatrudnieni zostali najwybitniejsi naukowcy, planiści i ekolodzy nowego pokolenia. Śmiałe projekty architektoniczne, do tej pory pochowane w szufladach genialnych planistów, miały nareszcie doczekać się realizacji, zyskując powszechną aprobatę mieszkańców miast. Nawet sceptycy, dla których Solarna Rewolucja była w najlepszym wypadku nieosiągalną utopią, a w najgorszym - kolejnym sposobem na zdobycie liczonej w E-kredytach fortuny, oszaleli na punkcie nowych budowli. Wkrótce budynki te stały się nie tylko symbolem postępu i nowego stylu życia, ale i źródłem inspiracji dla artystów, pisarzy i kreatorów mody.


Ludzkość postanowiła dobrze wykorzystać daną jej drugą szansę i stworzyć sprawiedliwą, ekologiczną cywilizację. Jednak korporacje widzą w tym przedsięwzięciu przede wszystkim nowy, intratny biznes. Kto wie, jaki jest ich ostateczny cel...


Witamy w grze Solar City. Wasze zadanie to zbudowanie miasta przyszłości. Będziecie wznosić potężne, przynoszące rozmaite zyski Wieżowce i budować poprawiające infrastrukturę miasta Obiekty Publiczne. Możecie też zamienić wasze Wieżowce w ultra nowoczesne generatory energii: instalować ogniwa fotowoltaiczne czy tworzyć inteligentne systemy zarządzania wodą, tym samym zmieniając Wieżowce w Podniebne Ogrody.


Kiedy gracz rozbudowuje miasto, jednocześnie aktywuje jego część i czerpie z niej profity. Tylko mądre planowanie i efektywne wykorzystanie możliwości płynących z nowoczesnych rozwiązań architektonicznych może pomóc oczyścić środowisko i przywrócić miastu równowagę. Zwracaj uwagę na działania konkurencji, ponieważ ich plany rozbudowy mogą pokrzyżować twoje. Sukces będzie mierzony w zgromadzonych aktywach, zwanych Punktami Solarnymi. Wygra ten, kto zgromadzi ich najwięcej!

 

ZAWARTOŚĆ
1 plansza główna
1 plansza trybu solo
4 plansze Miast
162 dwustronne kafle Budynków
54 kafle Obiektów Publicznych
81 żetonów E-kredytów
75 żetonów Punktów Solarnych
9 żetonów Pożyczki
18 kart Budynków
32 znaczniki aktywacji
4 znaczniki Wieżowców
4 znaczniki Podniebnych Ogrodów
1 figurka rundy
4 zasłonki gracza
1 instrukcja
1 przewodnik po świecie Solar City

 

Autorzy: Viola Kijowska, Marcin Ropka
Liczba graczy: 1-4 graczy
Czas gry: 30-60 min
Wiek: 10+

Dane techniczne

Ilość graczy od 1 do 4
Czas gry 60- 90 min
Zalecany wiek od 10 lat
Wersja językowa polska
Instrukcja polska

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl