inni klienci kupili również:
Root: Plemiona Rzeczne
Root: Plemiona Rzeczne
99,90 zł 89,90 zł
Spirit Island (edycja polska)
Spirit Island (edycja polska)
299,90 zł 229,90 zł
Paladyni Zachodniego Królestwa
Paladyni Zachodniego Królestwa
179,00 zł
Zombicide 2 edycja
Zombicide 2 edycja
399,90 zł 289,90 zł
Root: Podziemia
Root: Podziemia
179,90 zł 115,90 zł
Posiadłość Szaleństwa (druga edycja)
Posiadłość Szaleństwa (druga edycja)
399,90 zł
Root: Tryby Leśnogrodu
Root: Tryby Leśnogrodu
109,90 zł 79,90 zł
Sagrada: Życie
Sagrada: Życie
79,90 zł 55,90 zł
szt.
Sagrada: Jeszcze więcej szkła
Sagrada: Jeszcze więcej szkła
89,50 zł 64,90 zł
Współpracujemy z:
Najlepsze okazje
Sanctum
Sanctum
145,90 zł 139,90 zł
Podwodne Miasta
Podwodne Miasta
159,90 zł 149,90 zł
Wojna o pierścień
Wojna o pierścień
359,90 zł 299,90 zł
Twilight Imperium IV: Świt nowej ery
Twilight Imperium IV: Świt nowej ery
529,90 zł 489,90 zł
Maracaibo (edycja polska)
Maracaibo (edycja polska)
209,90 zł 199,90 zł
Karczma pod Pękatym Kuflem
Karczma pod Pękatym Kuflem
149,90 zł 119,90 zł
Wojna o Pierścień: Panowie Śródziemia
Wojna o Pierścień: Panowie Śródziemia
119,90 zł 99,90 zł
Nemesis (edycja polska)
Nemesis (edycja polska)
549,90 zł 459,00 zł
Cyklady
Cyklady
219,90 zł 189,90 zł
Pandemic Legacy: Sezon 0
Pandemic Legacy: Sezon 0
299,90 zł 229,90 zł
Terrors of London: Słudzy Czarnej Bramy
Terrors of London: Słudzy Czarnej Bramy
69,90 zł 54,90 zł
Terrors of London: Gadzi Grobowiec
Terrors of London: Gadzi Grobowiec
69,90 zł 54,90 zł
Newsletter
Zostaw nam swój adres email a zyskasz dostęp do wyjątkowych promocji :)

Neuroshima HEX (edycja 3.0)

Neuroshima_Hex_Pudełko.jpg
  • promocja
Dostępność: brak towaru
Cena: 89,90 zł 139,90 zł 89.90
ilość szt.
Zyskujesz 89 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Portal Games

Opis

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy.

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać - nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej.

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny - wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:

Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.

Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.

Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika!

Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm).

Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie - mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby” na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego.

Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych.

Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.

Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne - dla każdej z podstawowych armii w grze.

 

Informacje:

 2 - 4 osób 

  od 10 lat

 ok. 45- 90 minut

 

Zawartość pudełka:

  • plansza
  • 35 żetonów armii Posterunku
  • 35 żetonów armii Molocha
  • 35 żetonów armii Hegemonii
  • 35 żetonów armii Borgo
  • 8 znaczników armii
  • 8 znaczników ran
  • 4 liczniki obrażeń
  • 55 kart z hexogłówkami
  • instrukcja

 

Produkty powiązane

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl