inni klienci kupili również:
Zaginiona wyspa Arnak
Zaginiona wyspa Arnak
219,90 zł 159,90 zł
szt.
Tajemniczy ogród
Tajemniczy ogród
199,90 zł
szt.
Brass: Birmingham (edycja polska)
Brass: Birmingham (edycja polska)
279,90 zł 209,90 zł
Tu i tam
Tu i tam
99,90 zł
Cywilizacja: Poprzez wieki (3 edycja)
Cywilizacja: Poprzez wieki (3 edycja)
189,90 zł
Wahadło
Wahadło
259,90 zł 209,90 zł
szt.
Współpracujemy z:
Najlepsze okazje
Blood Rage (edycja polska)
Blood Rage (edycja polska)
339,90 zł 259,90 zł
szt.
Viticulture Essential Edition (edycja Polska)
Viticulture Essential Edition (edycja Polska)
239,90 zł 209,90 zł
Splendor
Splendor
129,90 zł 97,90 zł
Brzdęk!
Brzdęk!
209,90 zł 159,90 zł
szt.
Root: Plemiona Rzeczne
Root: Plemiona Rzeczne
99,90 zł 89,90 zł
Wojna o Pierścień: Panowie Śródziemia
Wojna o Pierścień: Panowie Śródziemia
119,90 zł 99,90 zł
Aeon's End: Niezbadany Mrok
Aeon's End: Niezbadany Mrok
89,90 zł 59,90 zł
Carcassonne Big Box 6
Carcassonne Big Box 6
249,90 zł 189,90 zł
szt.
Tajniacy Duet
Tajniacy Duet
69,90 zł 59,90 zł
Smart Games- Łowcy Duchów
Smart Games- Łowcy Duchów
64,90 zł 55,90 zł
szt.
Brzdęk! Wesoła Kompania!
Brzdęk! Wesoła Kompania!
119,90 zł 79,90 zł
szt.
Newsletter
Zostaw nam swój adres email a zyskasz dostęp do wyjątkowych promocji :)

Andor Junior

pl-anj01pl-anj01.jpg
  • nowość
Dostępność: brak towaru
Cena: 119,90 zł 119.90
ilość szt.
Zyskujesz 119 pkt [?]

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Galakta

Opis

Gra planszowa: Andor Junior

To idealna pozycja dla najmłodszych, których rodzice chcą wprowadzić w świat nowoczesnych gier planszowych. W grze wcielicie się w role czarodziejki, wojownika, łuczniczki oraz krasnoluda i spróbujecie odnaleźć trzy wilczęta, które zgubiły się wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Jednak zanim będziecie mogli wyruszyć im na ratunek, musicie poczynić pewne przygotowania, które zapewnią krainie Andor bezpieczeństwo. Dopiero gdy wspólnie wykonacie zadania powierzone wam przez strażnika mostu, droga do kopalni krasnoludów stanie przed wami otworem. Uważajcie jednak! Pod waszą nieobecność przebiegły smok zbliża się niebezpiecznie do Zamku. Jeśli do niego dotrze, będziecie zmuszeni natychmiast przerwać poszukiwania i niestety przegracie grę. Jeśli jednak odnajdziecie wszystkie wilczęta, zanim smok dotrze do Zamku, wygracie!

Kraina Andor i jej mieszkańcy potrzebują Waszej pomocy!

Podczas każdej rozgrywki w Andor Junior musicie wykonać określone zadania, zanim będziecie mogli wyruszyć na poszukiwanie wilcząt zaginionych wewnątrz krasnoludzkiej kopalni. Zadania różnią się pomiędzy rozgrywkami. Jeśli udało wam się wygrać pierwszą rozgrywkę, w następnych partiach będziecie wypełniać inne zadania.

Rozgrywka jest zawsze podzielona na fazy dnia i nocy. Gra rozpoczyna się pierwszego dnia. Każdego dnia wykonujecie na zmianę tury swoimi bohaterami, a za każdą z nich musicie zapłacić znacznikiem słońca. Jeśli któremuś graczowi skończą się znaczniki słońca, jego bohater kładzie się spać. Kiedy wszyscy bohaterowie śpią, dzień dobiega końca i rozpoczyna się noc. Wtedy poruszają się potwory…

Stań się bohaterem

Każdy gracz wciela się w jednego z bohaterów Andoru:

  • Wojownik i wojowniczka. Wojownicy to odważni bohaterowie, szczególnie przydatni podczas walki z górami. Nie tylko mają więcej kości niż jakikolwiek inny bohater, ale też na ich kościach znajduje się wiele symboli mieczy
  • Łuczniczka i łucznik. Łucznicy z Andoru są wytrwałymi strażnikami i są przyzwyczajeni do wędrowania po lasach przez cały dzień. Dlatego zamiast 6 znaczników słońca mają ich aż 9 i mogą nadal być w ruchu, gdy inni bohaterowie już dawno śpią.
  • Czarodziejka i czarodziej. Czarodzieje używają w walce potężnych rozbłysków światła, aby odpędzić swoich przeciwników. Mają tylko jedną kość. Nie ma na niej symboli mieczy, za to jest wyjątkowo dużo błyskawic.
  • Krasnolud i krasnoludzica. Krasnoludy szczególnie dobrze znają kopalnie i jaskinie Andoru. Krasnoludy mają więcej pochodni na swoich kościach i dlatego są szczególnie przydatni podczas poszukiwania wilcząt. Mogą też iść na skróty przez jaskinie i pokonywać duże odległości jednym krokiem.

Na każdej planszy bohaterów znajduje się worek na skarby, w którym podczas gry będziecie umieszczać dowolną liczbę przedmiotów znalezionych w czasie przygody. Gra kończy się, gdy bohaterowie odnajdą wszystkie 3 wilczęta lub gdy smok dotrze do Zamku.4002051698959_3_600x600

Niekończące się wyzwania

Gdy uda wam się sprostać 4 pierwszym wyzwaniom jesteście już tak doświadczonymi bohaterami, że nie musicie już grać z gotowymi zestawami zadań – zamiast tego możecie je losować przy pomocy kart zadań i wybranego przez was poziomu trudności.

 

ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:

● 1 plansza ● 1 znacznik nocy (z kogutem) ● 18 pionków (8 bohaterów, 1 strażnik mostu, 7 gorów, 1 troll, 1smok) ● • 18 podstawek do pionków ● 12 kości (4 niebieskie, 3 zielone, 3 żółte, 1 fioletowa, 1 czerwona) ● • 27 drewnianych znaczników słońca ● 3 żetony studni ● 3 żetony pochodni ● 38 żetonów mgły ● 10 żetonów kopalni ● 29 żetonów zadań ● • 12 kart zadań ● 1 instrukcja
na jutro

Dane techniczne

Ilość graczy od 2 do 4
Czas gry 30- 60 min
Zalecany wiek od 7 lat
Wersja językowa polska
Instrukcja polska
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl